Denna blogg

Som färdigutbildad personalvetare är jag i full färd med att söka jobb. Jag letar lämpliga platsannonser, läser jobbsökartips, vässar cv:t och det personliga brevet, och så vidare. Detta är något som berör så många och vad kan då inte vara bättre än att delge andra mina lärdomar? Det kommer min blogg handla om - tips kring hur du söker jobb.

Eftersom jag är intresserad av personlig utveckling kommer bloggen också att beröra detta område. Detta tema går hand i hand med jobbsökandet - kan jag förbättra mitt sätt att vara så kommer det i allra högsta grad hjälpa till i jobbsökandet.

Jag hade egentligen inte tänkt starta någon blogg, det har verkat flummigt, men kunde inte låta bli när jag i dagens Metro (20/10) läste om en tjej som tack vare sin blogg knep drömjobbet. Imponerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0