Galapremiär på annandag jul

Om jag verkade starstrucked för nån vecka sen så är det inget mot vad jag blev på annandagen. Då var vi nämligen på galapremiär av Panik på klinik på Intiman. För arrangemanget stod festfixaren Johan Petré  och jag blev medbjuden av söta Mira. Jag har nog aldrig tidigare sett så många kändisar på en och samma gång. God, was I starstrucked.



Galapremiären var superkul! Bra skådespelare, gott sällskap, godispåsar till alla, snacks och massa bubbel. Föreställningen var en galen nutidsfars om dagens utseendefixering. Jag tycker hela föreställningen var störtskön, den bjöd på många skratt och ett tillskruvat slut. Efter minglet och teatern på Intiman blev det efterfest på Golden Hits. Där bjöds det på mera bubbel och god buffémat!


Panik på klinik. Handlingen: Birgitta och Carl-Johan Cederstam driver en finare Östermalmsprivatklinik. Kliniken får en stor påse EU-bidrag för att göra plastikoperationer på skadade människor från hela världen. På onsdagar är klinken stängd. Då utför Carl-Johan och hans medhjälpare Kevin mer eller mindre lagliga operationer. Just denna onsdag kommer en journalist dit för att skriva om klinikens verksamhet. Läs DN:s recension här.

Vi stannade kvar och roade oss vidare inne på Golden Hits under kvällen. Många av kändisarna var också kvar. Både skådespelarna från scen och de andra. På scenen stod Reuben Sallmander, Petra Nielsen, Johan Wahlström (känd från bl a Parlamentet), Tobias Persson (känd från bl a Babben & co), Tilde Fröling, Sofia Bach och Tintin Anderzon. Bland minglarna såg vi Agneta Sjödin, Tobias Karlsson (dessa två är aktuella som danspar i nya Let's dance 2010), Marcus Birro med hustru Jonna (också Marcus är aktuell i nya Let's dance), Anders S Nilsson, Unni Drougge, Annika Jankell, Staffan Dopping, Tomas Hanzon, Adde Malmberg (som stod för regin), Kim Anderzon (Tintins mamma), Ewa Fröling (Tildes mamma), Richard Herrey, Thomas Järvheden, Kicken, Patrik Ekwall med flera, med flera. 

Det var många äldre där som jag inte kan namnet på och en del yngre, B-kändisar om man så vill, som jag inte heller vet namnet på. Däribland fanns i alla fall Anna Lundh som deltog i Robinson tidigare i år, Alice Svensson från Idol 2008 och gänget i dokusåpan Paradise hotel som sänds nu. Jag har ju inte sett ett enda avsnitt av Paradise hotel, så de hade kunnat vara vemsomhelst. Oh well.. det här kan jag leva på ett tag. Det är som man säger, ett oförglömligt minne.

Se bilder från Petrés blogg här och här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0