Den här veckan och strandtips

Den här veckan har har jag testat Fredhällsbadet för första gången. Det är synd att det ligger en bra bit från mig då det visade sig vara ett riktigt smultronställe, bra klientel på övriga besökare, lugnt och stilla, lätt att ta sig ett dopp och så kan man välja om man vill ligga på klippor eller en träramp, dvs man slipper sand!
Här listar förresten Stockholms turistbyrå stadens bästa badplatser.


En pärla mitt i storstan. Fredhällsbadet i Stockholm, Kungsholmen. Bild: sv.wikipedia.org

Jag har också varit på Skansen, gått en runda för att kolla sommarrean på stan samt tagit en fika med en arbetskamrat från extrajobbet. Ikväll fredag blir det lugnt, men så körde jag en tredagars förra veckan...


- Hej, jag heter Björne


Fikar man på Coffee by George i Soukgallerian kan man få så här tjusiga kladdkakor. 42 kr går de loss på. Styck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0