Lata dagar i solen


Nu är det sommar, nu är det sol!


Sommarvarmt och fint har det varit i en vecka nu och jag njuter för fullt sen i lördags då mitt sommarlov började på allvar. Förutom att sörja Michael Jacksons bortgång (buhu!), så har jag även haft det bra i solen (jag antar lite för bra för jag har bränt mig...). Först var jag med A på Eskön, en idyll inte långt från Gävle där hennes föräldrar bor året om. Vi solade och badade och fick åka snabb racerbåt med hennes brors kompis. Sen var jag till min hemort Skutskär söder om Gävle. Där blev det playa Sandbankarna igår och idag, och imorgon bär det av mot Brämmen. En gammal kär klassiker med lång sandstrand och ett klientel runt 25-30. Ja, jag antar att det bara är att njuta så länge man kan.

Ha en skön, varm 1 juli!


På Sandbankarna i Skutskär


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tja babe! jag vill oxå lyxa på brämmen!!!=)Jag har tre dagar kvar till semestern...sen går väl solen i moln!!Hoppas inte!!=)

Du Brämmen har väl en klientel på typ 10 år till 80 år. Haha ser du bara 25-30 åringarna ;)

Kram

2009-07-01 @ 09:29:46
URL: http://styrman.blogg.se/
Postat av: Olle

Ja gud vilket härligt väder det har varit nu. Tur att man inte är en av alla svenskar som spenderar semester utomlands för tillfället! Aja, dags att plugga lite nu ändå. Förestne, titta filmen från min skola. Underligt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Mågott

2009-07-01 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0