Inför skidsemester

Det har varit en lugn och samtidigt väldigt trevlig helg. Jag åker till Österrike över påsk och har börjat förbereda inför resan. Igår var jag "hem" och hämtade skidkläder. Passade på att träffa några gävlekompisar på en fika inne i stan. GIF-laget hade tydligen någon get together inne på gallerian där vi fikade inför seriepremiären, så det var inte utan att jag kände mig gävleinfluerad. Idag var jag åter i Stockholm och det blev shopping hela dan lång. Jag föll för en skidjacka som jag slog till på. Skii socks och en rosa SOC-t shirt blev det också. Och så mjukisbyxor till resan - 22 timmar i buss. Bara en skolvecka to go nu!


Shoppingkassarna som blev dagens skörd

Kommentarer
Postat av: Jonte

Lyckost, men jag är inte ett dugg avis. Själv ska jag tillbringa lovet med en 4-åring, en 2-åring och 2 stycken 3-veckors, blir mycket trevligare...;)

2009-03-30 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0