Efter regn kommer...

Snart är en hektisk skolvecka till ända. Regnar som sjutton gör det, men efter regn kommer solsken och det stämmer ju verkligen om man ska tro väderleksrapporterna. I helgen tänker jag bland annat läsa en bok om ledarrollen vid uppsägningar. Har hört från flera i klassen att det ska vara en väldigt välskriven och intressant bok. Av det lilla jag har läst hittills så verkar den lovande. Även en gästföreläsare som besökte oss för ett par veckor sedan, till vardags personaldirektör på Elekta, sa direkt att han gillar den, och hade läst den, när han fick syn på den bland en klasskamrats grejer. På söndag kväll blir det nog hemma-spa. Har massor av härliga badoljor från Lush som jag bara väntar på att få gå lös på i badrummet. Så sällan det blir av men ett bad borde man verkligen unna sig oftare och helst regelbundet!


Lush-badskum och badoljor

Fotnot. Boken jag nämnde ovan heter Ledarrollen vid uppsägningar, En handbok för chefer av Anders Kinding och Eva Gotthard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0