Grattis, bloggen

Nämen, har jag missat årsdagen för starten av denna blogg? Men då tar jag och uppmärksammar detta nu istället. Sent på kvällen den 20 oktober 2008 reggade mig som ny bloggare. Det har gått ett år och en vecka sedan dess, men det känns som igår!.. Tiden går så fort, speciellt när man har roligt och det har varit ett år där jag framför allt har velat förmedla kunskap inom jobbsökande och HR-frågor och eftersom - som det så fint heter - repetition är kunskapens moder, har jag själv utvecklats på köpet. Dessutom slås jag av betydelsen av digital marknadsföring, det håller på att bli hur stort som helst med bloggar och sociala nätverk som Facebook, Twitter med mera. Det är kul att vi alla kan vara en del av den digitaliserade världen, en värld som ständigt förändras i och med teknikutveckling och globalisering.

Nåja, nog med filosoferande. Grattis bloggen! Nu fortsätter jag ett år till. Minst. Inriktningen kommer att vara densamma. Hoppas att ni hänger med!


Skriva, skriva. Blogga, blogga. Bild: expressen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0