Praktik och jobbmässa

Idag har jag börjat boka in personer på intervju. Meningen är att jag ska få en bättre inblick i vad varje medarbetare jobbar med inom ekonomi och HR. Det känns som en briljant idé från min handledare eftersom sådant är svårt att veta annars, speciellt som ny i verksamheten. Det är också till hjälp inför personalekonomiuppgiften som jag ska göra under min tid här. Idag fick jag gå tidigare eftersom det var Jobb09 på Berns salonger, en jobbmässa arrangerad av Monster. Vet inte om det leder nånvart men det var i alla fall kul att kolla läget. Monster har en ny webbplats, gå in och se hur de kan hjälpa dig i din karriär.



Kommentarer
Postat av: delinda

låter spännande =)

2009-10-08 @ 23:32:30
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0