Pepp inför hösten

Så var det septembers sista dag och hösten är här. Jag har varit lite frånvarande sista tiden. Det beror inte på något speciellt annat än att det har varit en intensiv period i utbildningen. Samtidigt har jag börjat dansa jazzdans och parallellt med dansen tränar jag som vanligt igen. En del nytt som har hänt alltså, men nu är jag här och jag känner mig peppad inför hösten!

Min ambition är som tidigare att via bloggen bidra till ökad kunskap inom jobbsökande, karriär, ledarskap och personlig utveckling. Jag använder mig av källor som SvD, DN, Metro, ibland Aftonbladet men även sådant jag kommer över inom ramen för min utbildning, olika events eller via Internet. Mycket nöje och med förhoppningen att ni hänger med!


Hösteklöv
Bild:
http://bluebblogg.wordpress.com/2008/10/22/mums-hosten-ar-harlig/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0