Första veckan på nya arbetet

Att lämna bloggen för en tid känns nästan som att lämna en kär vän. Som sagt, jag kommer tillbaka ibland för att skriva om något nytt och kanske spännande. Den här gången om nya jobbet. Det är ett vikariat som jag hoppas kunna förvalta på bästa sätt. Första veckan var mer mjukstart än jag trodde. Men jag får ta på mig litegrann i taget, i takt med att min mentor lämnar över stafettpinnen. Det känns tryggt för då kan jag successivt växa med uppgiften.

Kom ihåg att vi går mot ljusare tider. Ta chansen att utnyttja tiden till att börja uppfylla de nya mål och utmaningar som du har satt upp för det nya året.


Jag finns här på bloggen fortfarande, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0