Vandra runt där du bor

Vandra (läs: surfa) runt på stadens gator kan man tydligen även göra på Internet numera (apropå Internets utveckling). Jag kollade mitt mobilnummer på hitta.se och kom då till underbara, somriga bilder av området där jag bor! Se bara på bilden med min port (det går att zooma). Jag ser att min cykel står inte där, den tog jag dit i början på september så de måste ha åkt omkring och fotat området i somras. Undrar om de bara arbetade fina dagar... Längtar till sommaren när jag tittar på "mina" boendebilder, det måste ha varit perfekta väderförhållanden vid fototillfället. Inget regn, men heller inget starkt solljus. Hur ser det ut i ditt bostadsområde? Känns det som representativa bilder, eller står där ett träd, en lastbil eller dylikt i vägen? Väderlek? Ser du nån du känner??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0