Nyss på grannens balkong och ridande vaktparad från tidigare idag


GT med hallon

Det är inte fel att varva ner i solen efter en arbetsdag. Det är mycket att tänka på nu inför semestrarna.


Vaktparaden spatserade förbi, genrep inför 19:e juni

Tidigare på dan var jag nere på stan på lunchen. Det råder festyra inför kronprinsessbröllopet. I brist på annat blev det en 90-grams hamburgare från korvkiosken i Kungsan för kollegan och mig. Samtidigt red högvakten förbi.


Hästen i mitten: - Vill jag verkligen vara här?
Hästen närmast: - Bara att streta vidare, snart får vi springa fritt i det gröna. Det är i alla fall vad som får mig att fortsätta


Bara nio dagar kvar till bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och Daniel och förberedelserna pågår för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0