Bilträff och Våfflan

I lördags var jag på bilträff i Skokloster. Där fanns en del snitsiga åk - en vit Lamborghini och en svart Ferrari var nog favoriterna. När Ferrarin startade igång motorn studsade jag en halv meter upp i luften. Dock glömde jag kameran i bilen, hmn!

Det ryktades att den vita Lamborghinin tillhör ägaren av klockföretaget Ur&Penn. Registreringsskylten "JET SET" skulle kunna syfta på kedjans eget klockmärke.


Två äldre sportbilsvarianter, bild tagen från bilfönstret

Nästa anhalt blev Sigtuna som ligger fint vid vattnet. Här finns mysiga gränder och en trevlig uteservering - Våfflan. Där såg jag förresten Magdalena Graaf handla lunch med sin nya pojkvän.


På väg till uteserveringen Våfflan


En våffla på Våfflan. Jag stod snett bakom och hörde: "Se glad ut så hamnar du på min blogg sen". Bild: lånad från Magdalena Graafs blogg.


Snygga bilar i Sigtuna.

Efter Sigtuna drog vi vidare till Arlandastad och bilcentret där.


Lamborghini-handlaren i Arlandastad


Lamborghinis och Ferraris i salig blandning, även en minivariant....



Audi och BMW duger minst lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0