Premiär 27 maj: Sex and the City 2


Från smygpremiären den 25 maj, på Biblioteksgatan utanför mitt jobb.

En fullspäckad vecka toppades av torsdagens premiär av Sex and the City 2. Att Sex and the city slutade efter den sjätte säsongen har jag väl sörjt klart. Men det betyder ju för den sakens skull inte att jag har fått nog. Tvärtom! Det finns alltid plats för mer Carrie och company i mitt hjärta. I uppföljaren till första filmen får vi förutom lovely New York-bilder följa med tjejerna till ett exotiskt ställe och återuppleva en och annan gammal kär karaktär...

Det var massor av fashion, glamour, humor, ups and downs - precis som det ska vara. 3 timmar bara sprang iväg. Kan verkligen rekommendera att se filmen, trots vad vissa kritiker säger. Filmen är påkostad, säg den actionrulle som inte är det? Det är massa produktplacering, hello - vi vill se snygga designerväskor och läckra fantasikreationer till klänningar just för att få drömma oss bort för en stund. Och härliga Samatha, haha! Jag vet många, även killar som har henne som favorit i serien. You just gotto love it!




Favoritkvartett all times. Härligt att se dessa bilder, två dagar före premiären, på väg hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0