Inredningsloppis på Ikea


En gullig kollega kom på besök och servade med mat och dryck inifrån varuhuset


Mitt loppisbord på Ikealoppisen i Kungens kurva. Jag blev t o m av med plastgranen!

I går sålde jag grejer på Sveriges största heminredningsloppis på Ikea. Loppmarknaden anordnades på Ikea-varuhusens parkeringar runt om i landet på lördagen och utställare var alla som hade rensat förråd, garage och vindar på möbler, heminredningsprylar och annat som behöver ett nytt hem. Syrran och jag hade samlat på oss sånt som vi ville bli av med och det gick över förväntan, jag blev av med nästan allt och även om jag var trött efteråt av att ha klivit upp i gryningen och kånkat kartonger, så var jag mycket nöjd med dagen.



Soligt och vackert väder gjorde också dagen riktigt trevlig

Nu kan jag inte låta bli att undra - finns det mer som jag kan sälja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0