Veckosummering

God kväll. Den här helgen var det första gången på länge som kvicksilvret (?) i termometern letade sig över nollstrecket, det ihop med att butiker reade ut sina vinterplagg och det var i alla fall liite, lite ljusare om dagarna vittnar om att vintern snart får ge vika. Jag ser fram emot butikernas vårnyheter, senare dagar och ännu högre temperaturer. Men först - lite mer vinter efter vad jag har läst.

Inga skidbilder i dag. Efter att ha skidat två lördagar i rad, blev det i stället gymmetträning och garderobsrensning den här helgen. Så har jag upptäckt flera nya låtar på kort tid. Det skulle ta för mycket plats att presentera alla men längre ner är en av favoriterna i alla fall. Jag skrev förresten senast att det smiddes planer och nu är det bokat och klart - vi blir ett gäng på nio tjejer som reser till Kroatien i sommar för att segla - tjohoo, jippie! Förra sommaren var vi ju tre som reste runt i södra Kroatien, och det var då vi bestämde att nästa gång skulle vi SEGLA. Innan dess väntar under våren några långweekends. In deed, här ska resas.

[Ok, det är nåt knas med html-läsaren för videos just nu. Men låten är: Not In Love - Crystal Castles feat Robert Smith. Och en som bonus: The Only One - Me And My Army.]

God kväll! Måndagsskifte innebär ingen rast, ingen ro för mig med massor av beställningar och rapporteringar att göra på jobbet. NU blir det sängen nästa så jag orkar upp i tid. So long! Och lycka till alla som åker Öppet spår i Vasan i morgon, min morbror och kusins man medräknade.


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 15:03:38
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0