Shoppat i butik och på webben


Body Shop-produkter: Moringa showergel, stor flaska, Coconut Milk Body Lotion, Neroli Jasmin Eau de Toilette, Vitamin E Moisture Mask, Dreams unlimited Eau de toilette, Divide & Multiply Mascara och Shimmer Waves.

Hej och god lördag! Vilken härlig, solig dag! Inte nog med det, jag åker till Gävle i dag för att äta gott, gå ut på gamla favoritstället och bo på hotell. Skulle kunna åka varsomhelst bara för en hotellfrukost känns det som, men att det är min kära hometown gör det alldeles särskilt speciellt såklart. Och att åka med bästaste A och J gör inte resan sämre, tvärtom!

Jag har ju lovat att visa min shopping. Skönhetsjunkie som jag är har det blivit några turer till The Body Shop sen jag blev medlem med diverse klubberbjudanden som jag inte varit sen att haka på! Mycket nöjd med mina produkter är jag, som består av hudvård, hårvård och diverse makeupartiklar. Ett köp via webben häromveckan var tyvärr inte lika lyckosamt. Jag ångrade allt utom solisarna och armbandet, men dessa fina, prisvärda gobitar vägde upp allt. Grejer som hänger med till Kroatien i sommar. Bättre lycka nästa gång på webbshoppingfronten.


Nöjd med solisarna och länkarmbandet

Nu måste jag skynda iväg för att hinna med tåget! Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0