Solig säsongsinvigning på Josefina

Ett varsit glas vitt, ett leende och strålande sol är allt som behövs. På uteserveringen Josefinas säsongsinvigning.
 
Jag hade riktigt trevligt med L i torsdags (16/5) på säsongsinvigningen av Josefina ute på Kungliga Djurgården. Vi hängde mest i solen och hade en underbar kväll med prat och mycket skratt.
 
 

Jag har tränat duktigt i veckan. Yoga i måndags, ben-, rygg- och axelträning med min PT i tisdags, Body COMBAT i onsdags, ridning i fredags och Hot MOJO (Carina Berg var också där!) plus cykling igår (3,5 mil) och dubbelpass i dag (Body COMBAT och Organic Bodywork). Det ser inte ut som det händer överdrivet mycket efter min styrke- och konditionsträning, men känslan är så skön och det får vara huvudsaken. Äter med god aptit och sover gott! Behöver jag säga att jag är parkerad i sängen redan? Min kropp och mitt psyke behövde det.Och jag ligger kvar för nu ska jag heja fram Sverige till VM-guld i hockey. Heja, heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0