Nästsista kvällen vid skolan

På väg till skolan idag såg jag Annika Jankell på t-banan. En helt vanlig människa, men ändå ett välkänt och bekant ansikte. Sen såg jag Martin Dahlin på Systembolaget när jag handlade mousserande till imorgon. Han handlade champagne och vin till en kostnad av tvåtusen nånting. Efter dessa revolutionerande nyheter vill jag berätta om bilden nedan. Jag står ett stenkast från min skola på Söder Mälarstrand och ser ut över Riddarfjärden och Stockholms vackra siluett på andra sidan vattnet. Det är kvällen före skolavslutning och jag känner mig nostalgisk över året som gått.


Verkligheten går inte att återge i den här bilden. Måste upplevas. Typ en av världens finaste utsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0