Mitt 2009 i punktform

Här kommer en sammanfattning av mitt 2009. Jag gjorde en liknande sammanställning förra året. År 2009 skedde följande, jag genomförde:

KY-utbildningen Påbyggnad för HR-akademiker, januari - december
Extrajobb på kreditkortsföretag, via bemanningsföretag
Dansade jazzdans för första gången, under hösten
10-veckors praktik på en HR-avdelning, oktober - december
Blev erbjuden och tackade ja till ett HR-jobb (vikariat) - med start i januari -10!

Det blev KY-studier under året, och även en del arbetslivserfarenhet tack vare praktiken, och jag är glad för det eftersom det öppnade upp möjligheten till ett vikariat åt mig - jag fick ett HR-jobb! Det är ju det som har varit mitt mål ända sedan jag flyttade till Stockholm och sedan jag började skriva den här bloggen. Jag hade inte kunnat få en bättre start på decenniet. Som jag skrev i förra årssammanställningen, "det löser sig". Och det gjorde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0