Mitt 2008 i punktform

Det är bra att sätta upp mål. Mitt 2008 ser ut så här vid en tillbakablick:


Bli klar med C-uppsatsen - japp

Få arbetslivserfarenhet efter studierna - japp

Flytta till Stockholm - japp

Få ett personaljobb i Stockholm, tjäna pengar & leva loppan - nja


Jag har ännu inte fått ett personaljobb och kan därför inte tjäna pengar och leva loppan som det var tänkt. Men på frågan om jag haft tråkigt under hösten är svaret nej. Jag har ett helt underbart liv här i storstaden med kompisar som jag gör roliga saker med. Det finns mängder av aktiviteter att ägna sig åt. Möjlighet att resa och utbildad inom det jag vill jobba. Jag ska inte klaga, jag har det otroligt bra. Tar jag det ett steg längre; majoriteten i världen har det rätt tufft. Jag har en uppvärmd lägenhet, mat så jag klarar mig, okej kläder och mycket mer därtill. Med rätt inställning tror jag det löser sig. Det gör det alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0