Britney concert

Jag såg Britney i Globen förra veckan. Wow vilken show, en massa akrobater och dansare, fullt ös från första stund en och en halv timme framåt. Grymt inspirerande. Jag läste att det är den mest påkostade konserten i Globen någonsin. Och det vill inte säga lite. Dock körde hon playback rakt igenom sånär som på My Baby, en vacker ballad som hon sjöng hängandes i en gunga från taket, hon kan ju sjunga - hon hade gärna fått sjunga mera live!

Min upplevelse av showen är också att de många dansarna finns där för att ta bort en del press från Ms Spears, trots att alla blickar ändå hamnar på henne hela tiden finns det mycket runtomkring som "distraherar" om man så vill. Men vacker som få så kommer hon ju undan med det mesta. Se bilder från showen nedan. En del är lånade från Marie Serneholts blogg, övriga är egna.



Bild lånad från Marie Serneholts blogg


Bild lånad från Marie Serneholts blogg


Skönsjungande Britney. Bild lånad från Marie Serneholts blogg


En lång (på styltor) och en kort (dvärg)


Läcker show minst sagt


Meterhöga eldlågor sprutade upp runt scenen, var inte tillräckligt snabb med kameran...


Extranumret Womanizer


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow, nu blir jag avis. Kan tänka mig att det var en grym show :)

2009-07-25 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0