Juli månad

Summerar jag juli månad så har det hänt mycket kul som till exempel Britneykonserten, min barndomskompis bröllop och såklart resan till Halmstad. Jag har varit hemma i Skutskär och solat, i Gävle och festat samt på Eskön och åkt snabb racerbåt. Fartgalen som jag är var det höjden av lycka. Den underbara dagen med sol och bad på Smedsuddsbadet följt av grillning och kvällsdopp vid Långholmen. Besöken på Gröna Lund och Skansen samt spökvandringen i Gamla stan. Lite nytta har jag gjort också - jag skrev kontrakt där jag kommer att göra min praktik i höst. Och så har jag läst Härskartekniker av Elaine Bergqvist - ett hett boktips!

Nu är det drygt en vecka kvar tills skolan börjar igen och i samband med det kommer bloggen återgå till sitt vanliga jag, dvs handla om HR, jobbsökande, karriärfrågor och personlig utveckling. Varvat med vardagsbetraktelser. :-)


En björn på Skansen. Jag tyckte alla djuren verkade ha ont om mat. Jag låter denna bild tala för sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0