In production: Sex and the City 2


Snygga människor, coola tjejer, girl power och Manolo Blahnic-skor är själva sinnebilden av Sex and the City. Sommaren 2010 kommer uppföljaren.

Jag kan inte få nog efter 94 avsnitt av tv-serien samt en långfilm. Det kommer en uppföljare till förra årets braksuccé "Sex and the City: The Movie" och det gör mig såå glad. På imdb.se står det In production när man klickar in på filmen. Förutom de fyra huvudrollsinnehavarna har även Chris Noth, alltså Mr Big, skrivit på för att reprisera sin roll.

Det var tider när jag och mina kollegor i juni förra året gick för att se filmen, ett gäng glada tjejer som alla utom en hade följt serien, och där var och en kom med sina högt ställda förväntningar. Vi blev inte besvikna. Filmen lyckades fånga det mesta som man älskat med serien, kärlek, svek; komik, tragik; modeintresse och sex, och som i sin tur resulterade i både gapskratt och tårar i ögonvrån. Personen som var minst insatt blev inte minst berörd, tvärtom!

Inspelningarna av den nya filmen kommer startas i september i år. Seriens skapare och regissören av den första filmen, Michael Patrick King, kommer att regissera. Sommaren 2010 går den upp på biograferna. Återigen blir det något stort att se fram emot.

Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha,
 - Longing to see you again.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, den vill jag se. Återträff nästa sommar för att kolla in filmen måhända :)

2009-06-15 @ 22:04:02
Postat av: PA-Kickan

Det vore riktigt skoj:)

2009-06-15 @ 22:15:37
URL: http://pakickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0