Twilight

Igår var jag på världspremiären av Twilight. Det är roligt att kunna varva seriösare events med händelser av mer underhållande karaktär. Det laddar batterierna inför kommande prövningar. Dresscoden var svart. Filmen? - Magisk, helt fantastisk. Underbar handling, lovestory, snygga vampyrer... ska villigt erkänna att jag blev lite kär i Edward. My god. Hoppas på att få se mer av honom och hans snygga nuna framöver.  Länge sen jag såg en så bra film, jag levde mig in i den och skulle kunna se den hundra gånger om, haha!


Filmens kärlekspar  Bild: cd-omslaget

Alla fick varsin goodiebag med lite smått och gott, däribland filmens soundtrack och boken som Twilight är baserad på; Om jag kunde drömma. Sjukt bra film som jag kan rekommendera. Premiären är nu på fredag. Go see!


Goodiebagens innehåll

Kommentarer
Postat av: delinda

underbar film =) hojtar till om jag får fler sådana inbjudningar. en riktig helkväll!

2008-11-19 @ 09:21:14
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0