Sista ledigheten

För att riktigt dra ut på ledigheten gick jag ut igen i söndags, vi startade med ett glas på Hotell Anglais och gick sedan vidare till nattklubben Rose. Det var en trevlig afton, och jag kan absolut inte klaga på min ledighet som sådan som innehållit både sol, värme, skidåkning, party och så en del avkoppling mellan varven.


Vimmelbild på min kompis och mig

Under den lediga måndagen igår tog jag en prommis förbi Edsviken här i Danderyd igen. Denna gång hade jag med mig bröd till änderna. Jag stötte på två par (jag vet inte säkert men jag tror att de är tillsammans) varav den ena i varje par (det ena parets hane och det andra parets hona) åt direkt ur handen. Häftig känsla, frågan är vem som var mest rädd egentligen...


Andpar som inte räds någon enda människa med bröd på fickan
[Klicka på bilden för att förstora.]


Kommentarer
Postat av: delinda

nice bild ;)

2009-04-16 @ 21:01:23
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0