Avslutning

Skolavslutningen i fredags den 18:e var allt man kunde önska sig och lite till. Det var vackra tal, roliga berättelser, frågesport, minnesfilm, skratt och gråt. När jag vaknade i lördags kändes det både overkligt och tomt. Självklart är jag glad åt mitt examensbevis som man kämpat hårt för under ett års tid. Men det är också sorgligt eftersom nu är det över, this is it. Det är människor och historier som man lärt känna. Och vem vet när vi ses igen... Det var som någon skrev till mig på Facebook, "det är bara att bita ihop och gå vidare". Han har en poäng i det. Bild från festen nedan. Ridån har fallit. Tears.



Idag är det dan före dopparedan och jag har hämtat mig. Eller... jag har haft annat att tänka på åtminstone. Jag har åkt norrut för julmys, bak och avkoppling. Bildserie coming up, från lussebullsbak tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0