Shoppingfrossa


Jeans med snörning i sidan, Divided H&M

Igår satte shoppingsuget in big time. Det finns så mycket fint i butikerna nu och mitt i lågkonjunkturen när kedjorna slåss om kundernas slantar kan du göra ett och annat klipp. Jag hittade ett par byxor med snörning i sidan och med en kupong fick jag 20 % rabatt på H&M. Mitt tips är att satsa på nästa helg. Helgen före lön är butikerna angelägna om att pusha upp försäljningen i det sista (då brukar folk nämligen ha slut i plånkan). De lockar med erbjudanden av typen: handla för minst 500 kr så får du ett presentkort värt 100 kr.


Förväntansfulla tjejer och killar väntar på Modediamantutdelning och filmvisning

Jag glömde säga att Emma Viklund var med på Modetteeventet häromkvällen. Lindex vann två priser som hon hämtade på scenen (Bäst på underkläder respektive Bäst uppryckning under året). Emma har suttit med i Lindex styrelse och är en riktig business woman.


Kommentarer
Postat av: Taz

Softa byxor, kanske jobbigt med knytningen men det funkar nog...:)

2009-02-15 @ 00:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0