Midsommarfirande

På midsommar var vi ett gäng som samlades hemma hos A på Lilla Essingen och hade knytkalas. Jag tyckte det passade bra dagen till ära att ta med tårta, men det kändes onekligen otryggt när tårtbottnarna var slut på varenda livsmedelsaffär och det enda som återstod var att baka själv. Men faktiskt, det funkade. Det funkade riktigt bra och den hembakta tårtan blev god och det var inte så svårt som jag hade målat upp en bild av innan. :)

Det var första gången jag bakade tårta och det var första gången jag firade midsommar i Stockholm. Efteråt gick vi ut och jag hade väl inte så höga förväntningar på nattlivet eftersom många åker till släkt och vänner och ut på sina landställen. Men även denna uppfattning fick jag revidera. Det blev en utekväll över förväntan. Den avslutades på ett överfullt Village. Partypic nedan.


Party people at Village. Bild: finest.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0