Bloggförändringar...

Bloggen har ändrat lite inriktning den senaste tiden... Min ambition har varit att parallellt med det egna jobbsökandet vägleda andra i samma strävan. Den enkla anledningen till att så inte har skett de senaste veckorna är att sen skolavslutningen har jag haft massor av tid över till avkoppling, utrensning, shopping, kultur och övrigt nöje.

När jag nu tar klivet ut i arbetslivet (vissa skulle säga att nu är det slut på det roliga, but I won't) har jag bestämt mig för att ändra inriktning på bloggen. Inriktningen kommer från och med nu att vara karriär, HR-frågor och personlig utveckling. Projekt/sälj och ledarskap kommer också finnas med på ett hörn.

Jag har inte skrivit väldigt ofta, men heller inte jättesällan. Förändringen nu gör att jag kommer lägga mindre tid på bloggen. Titta gärna in någon gång ibland för emellanåt publicerar jag nåt nytt. För den som fortfarande söker jobb hänvisar jag till mina tidigare inlägg under kategorin Jobbsökande. Där finns också länkar till andra jobbsökarsajter, för råd och tips och inspiration.

Till sist vill jag säga att jag är taggad till tänderna inför min första riktiga arbetsdag idag. Må så gott och ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0