Rensa i röran



Rensa i röran med feng shui skriven av Karen Kingston, en bra bok att läsa om man vill bringa ordning i sitt hem, vare sig det sker genom att skänka bort, sälja eller slänga. Den skapar motivation och ger handfasta råd och tips.

Den här veckan har jag tagit tag i projekt: rensa i röran. Det är en idé som jag haft ett tag och när jag i julklapp fick boken Rensa i röran med feng shui av min syster, blev jag än mer motiverad. Jag läste ut boken och påbörjade projektet denna vecka, och det kommer att pågå fortsättningsvis pö om pö, parallellt med annat. Min plan är att i slutändan så ska allt som inte används, de senaste tre åren, väck. Papper, prylar, kläder - allt! Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0