Timbalandsamarbete med Katy Perry

En bra låt så här i mitten på mars 2010. På Shock Value II har Timbaland lyckats skaka fram en andra hit (efter Morning After Dark, feat Nelly Furtado & SoShy som jag tog upp i ett tidigare inlägg), denna gång ihop med Katy Perry.


If We Ever Meet Again - Timbaland feat Katy Perry. Låten kommer igång 0:19 in i videoklippet.

Jag gillar att Timbaland är tillbaks eftersom jag förälskade mig i hans röst och sound sommaren 2007. Det gick inte en dag utan att jag lyssnade på antingen hans, Justin Timberlakes eller Nelly Furtados album i min mp3-spelare, när jag åkte mellan Uppsala - Stockholm till centralstationen den sommaren. Allting kändes så lätt och ledigt. Hur låtarna var sammansatta, varje intro och outro kunde jag utantill och jag ville aldrig lyssna random. Det var en fröjd varje dag!

Oh well. Nu ska jag på frukostseminarium. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0