Kom sommaren på en gång i år?


Längs med Edsviken i sommarvärme

Jag har varit ute på en av mina söndagsprommisar och förundras inte bara över de vackra omgivningarna utan också över hur snabbt det har gått! Det verkar som våren liksom, hoppades över och vi fick sommar på en gång.


Edsviken 20 mars

Det är en månad mellan de här bilderna, svårt att tro kan man tycka.


Edsviken 24 april


Några barn passar på att fiska



Den långa, kalla vintern är över och det med besked. Vädergudar, Ni är förlåtna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:52:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0