Pride och Alcazars avsked

I helgen avslutades Pridefestivalen i Stockholm. Jag och en kompis passerade Kungsträdgården och provade sköna one-piecar (nedan) och såg Alcazarts sista konsert.


Pride-Ziperallen.
 
Uppdaterat 31/12 -12: Det har stått "Mer info kommer" hur länge som helst, men det har ju verkligen inte kommit någon ny information tills nu. Sorry! Det var i alla fall under Pridefestivalens sista dag (lördag) som jag och en kompis provade "Pride-Ziperallen" i ett tält i Kungsan. Ziperallerna är ju väldigt läckra och jag hade gärna köpt en om det inte vore för att den kostade rätt mycket (över tusen kronor om jag inte minns fel). Nu är jag lite osäker på om just Pride-Ziperallen går att köpa på nätet, men det går att hitta andra one-pieces och till lägre pris, 599-999 kr.
 
Så här marknadsför företaget själva sina overaller: "Ziperall är en mysdress för alla tillfällen som passar allt från jobbiga måndagar till slappa söndagar. Dock utfärdas här också en varning: när du väl har tagit på dig den kanske du aldrig vill ta av dig den igen! Se hela kollektionen på Ziperall.se".
 
Det var packat med folk framför scenen strax efteråt när pridefestivalen avslutades med en glammig Alcazar-konsert. Det var deras sista konsert som band och vi njöt av en sprudlande, glittrande show - det är ju något som de verkligen kan. Sparkle!
Trackback
RSS 2.0