Mitt 2010

Det är dags för den årliga sammanställningen. 2010 var året då jag fick mitt första HR-jobb, då jag på allvar fick praktisera mina HR-kunskaper från universitet och påbyggnadsutbildning. Jag fick erfarenhet av brett HR-arbete med allt från rekrytering, arbetsmiljö och rehabilitering till arbetsmarknadsdagar och Employer Branding. Det kunde inte ha blivit en bättre språngbräda ut i arbetslivet.

Under året fyllde jag också jämnt. "Dagen till ära" var det kungligt firande i stan.

Resten berättar jag i bilder.


Januari. En snöig vinter (precis som nuvarande). Pulkabacken utanför fönstret.


Februari. På hotell och arbetsmarknadsdag i Lund.


Mars. Middag och Dr Alban-underhållning efter Stockholms universitets arbetsmarknadsdag.


Dr Alban körde klassikerna Hello Africa och This Time I'm Free.


April. Påsk och utrensning. Här är mormors alla broscher. Riktiga små skatter som vi behöll många av.


Maj. Kanottur en varm och solig vårdag.


19 juni. Jämnt (och kungligt) firande.


Festligheter efteråt på stan.


Första helgen i juli. Ville bara gömma mig i vassen...


Juli. I Tylösand vågade jag visa hud igen. Här stillar jag hungern med en burgare.


Juli. Underbara kroatienresan.


Augusti. Usain Bolt var DJ en kväll på Solidaritet.


Kvällspressen tog upp det dan efter.


Augusti. Stockholm Fashion Week, Merzedes-Benz var huvudsponsor och biltokig som jag är hade jag inte bangat på den här cab:en.


Augusti. Det var helkväll med Sofis Mode och MTV på Strandbryggan, Stockholm.


Kön full med modemedvetna tjejer.


September. Ostindiska servisen från rensningen såldes på Bukowski.


Sista september. Årets sista arbetsmarknadsdag.


Oktober. Muséebesök på Myntkabinettet.


November. Satte i hårförlängning.


December. Sista bilden är från skidåkningen i Ågesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0