Shopping inför sommarens segling

Den senaste tidens shopping har kretsat kring vad som behövs inför sommarens kroatiensegling, det har blivit solkrämer, läppglans med solskyddsfaktor, reseförpackningar av schampo, balsam och duschkräm, uppblåsbar strandkudde, strandklänning, seglarskor (viktigt med ljus och mjuk sula ombord!) och sist men inte minst - ny bikini. Dessutom hittade jag något så käckt som en stråhatt när jag var i London. Det jag behöver göra nu för att den inte ska blåsa i sjön när det blåser är att sy fast en halssnodd! Att döma av Emma Danielssons senaste blogginlägg är jag inte är helt fel ute. Ha en riktigt fin vecka! På torsdag är det helg.


Provar outfit inför semestern. Stråhatt från London och bikini från Stadium.


Nöjd är jag också med mina nya remsandaler från Tamaris. De kommer jag ha från nu och heela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0