Tjänsteresa: Borås


Tågstationen i Göteborg. Men vi åkte tåg varken dit eller hem. Buss Borås - Göteborg, och flygbuss till Landvetters flygplats. 

Förra veckan, torsdag 25 maj, var jag för första gången i Borås med jobbet. Vi fick en genomgång i lagret och kontoret, träffade trevliga kollegor och stötte även på en del stockholmskollegor på plats. Det var möten och genomgångar.

Vägen hem tog vi via Göteborg, en stad där jag önskar att jag spenderade mer tid. Vid midsommar åker vi till trakterna för att fira en av mina kusiner som ställer till med födelsedagsfest. Det ser jag fram emot.

Vi flög hem och det var första gången ever jag flög inrikes. Det kändes naket utan passet! I övrigt var det mesta sig likt. Bara att det gick mycket fortare att komma fram. Det var en spännande och trevlig resa. Framme i Stockholm kändes det ändå som home sweet home. Jag somnade ovaggad på kvällen. Trevlig, solig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0