Stockholm SkyView - On Top of the Globe






Ja, det här är Stockholm!

Det sprack upp och var riktigt soligt när vi i SkyView-bubblan tog oss uppför världens största sfäriska byggnad - Globen. Vi beskådade den vackra utsikten över storstan och här är några av bilderna (tagna med systers systemkamera). Det verkade uppskattat, alla hade trevligt, och det kan rekommenderas att prova. Jag gav bort upplevelseturen i julklapp och fick idén till att åka när jag läste en kurs på Arenavägen för ganska exakt ett år sen. Då började turen för övrigt köras.

I dag är en ny vacker vinterdag, och en tur med skidorna står härnäst på schemat. Trevlig söndag!


En härlig upplevelse och riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: gryningspyromanen

Ser schysst ut och fin utsikt. Får ta en tur snart (om jag vågar).

2011-02-02 @ 19:30:40
Postat av: PA-Kickan

Det tycker jag att du ska :)

2011-02-03 @ 11:13:30
URL: http://pakickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0